Vienna,2019
İnsanlar gürültülerin içerisinde kaybettikleri kendilerini arıyorlar...




7 Yorumlar

  1. Sanki bana 2019 degil de daha eski zamanda cekilmis bir fotoğraf izlenimi verdi. Ya da ben öyle düşünmek istedim, bilemedim... belki de adamın sapkasindadir tüm suç.. hepimiz böyleyiz, çoğunlukla metropollerde yaşayan ufak tefek karıncalar gibiyiz. Kendimizi arayan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafı çeken kişi olmasaydım ben de aynı yorumda bulunurdum, eski zamanlara ait bir fotoğraf gibi duruyor gerçekten :)

      Sil
  2. Fotoğraf karelerinin ardında yansıyan hikayeleri seviyorum. Aslında her fotoğrafın bir hikayesi var ve bu hikayeler ona bakanın gözünden farklı şekilde yansıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever,
      Fotoğrafı çeken kişinin gözünden aktarılanlar ile fotoğrafa bakan kişinin gördükleri arasında farklılıklar olması bambaşka hikayelerin peşinden sürükletiyor insanı :)

      Sil
  3. Deep'ten haber aldım, hoş geldiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Çok teşekkür ederiim ziyaretin için. Hoşbulduum ^_^

      Sil
  4. ah ah evet ne güzel düşüncelerin var yaaa seniiin :)

    YanıtlaSil