Yaşadığım şehirde kısıtlamalar biraz hafifletilince aylar sonra arkadaşımla buluşma fırsatını yakalayabildik. İnsanların aynı şehirde olduğu halde  yüz yüze buluşmaya hasret kalacağı kimin aklına gelirdi ki? Şimdi bir cumartesi gününden geriye kalanlar...

   Bir cumartesi günü uzun zaman sonra arkadaşımla buluşmak için sözleştik. Sirkeci tren istasyonunda buluşup, fotoğrafçıların olduğu tarafa doğru yürüdük. Arkadaşımın analog kamerasına film almak için her zaman gittiği yere gittik gitmesine, fakat bu süreçte analog filmlere yapılan zamlar karşısında  ağzımız biraz açık kalmış olabilir. 

   İkimiz de kırtasiye ve sanat malzemelerine düşkün olduğumuzdan, gezimizin olmazsa olmazı Hakikat kırtasiyeyi es geçemezdik. Cağaloğlu'ndan yürüyerek Ayasofya tarafına geçtik. Her ne kadar oralarda bir müddet vakit geçiririz diye düşünsek de kalabalık buna engeldi. Biz de tramvay ile Süleymaniye'nin yolunu tuttuk. Süleymaniye Cami ve bahçesi benim için huzur verici mekanların başında gelir. Bezimizi serip, bir süre soluklandık, bol bol sohbet ettik. Ara sıra kediler de misafirimiz oldu. Süleymaniye'ye gelip Meşhur Dönerci Hacı Osman'ın döneri için sıraya girmemek olmazdı. Muhabbetimiz eşliğinde bir baktık ki sıra bize gelmiş. Tekrar Süleymaniye'ye geri döndük. Yol boyunca kediler bize eşlik etmişti. Ama güzelliği ile cezbeden kar gibi bembeyaz olan bir kedi, bizi kendisine aşık etti. 

 Bir kafede suluboya yapmak uzun zamandır gerçekleştirmek istediğimiz bir hayaldi. Kahve eşliğinde suluboyalarımızı yaptık. Gün o kadar keyifliydi ki çabucak bitti. Bu günümüzü ayrı ayrı resmettik. İşte bugüne dair benim sayfamda iz bırakanlar... Yazılar kadar yapılan resimler de kalıcıdır değil mi? 

                                                       Tekrar görüşene dek hoşça kal...




22 Yorumlar

  1. Ne şahane ! Tüm samimiyetimle söylüyorum ki gerçekten çok güzel olmuş :)
    Aynı şehirde kavuşmak istediğimiz birçok insan var. Umarım bir an önce kavuşabiliriz.
    Çok keyifli bir günü keyifle okudum. Teşekkürler :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Dünyasında,
      Çok teşekkür ederim içten gelen yorumun için. Ne yazık ki aynı şehirde yaşadıklarımıza bile hasret kaldık :'( Umarım çabucak kavuşuruz... Teşekkürler ❣

      Sil
  2. ooooo resimde iyisin sen yaa. sülaymaniye bahçesine gitmek aklımda olsun peki, köfteci deee, faydalı bilgi oldu saool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      eveet gitmelisiin huzur dolu oralar... teşekkür ederiim ❤

      Sil
  3. Hem fotoğraf hem de resim harika:-) Güzel bir gün geçirmişsiniz belli ki:-) Keyifli bir hafta sonu dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Güzel bir günü resim, fotoğraf ve yazı ile kayda almış oldum... Çok teşekkür ederim. Keyifli günler dilerim.

      Sil
  4. blogunu son yazıma koyduuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      çook teşekkür ederiim ♥♥♥

      Sil
  5. Blogunu yeni keşfettim ve çok beğendim. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resim defterimm,
      hoşgeldin bloguma :) güzel yorumun için ayrıca teşekkür ederim

      Sil
  6. Sultanahmet, Cağaloğlu, Ayasofya, Tarihi yarımada, Gülhane offf çok özledim oraları. Ne şanslısınız gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ephendy,
      Umarım siz de İstanbul ile hasret giderebilirsiniz..

      Sil
  7. İstanbul, ülkemizin baş tacı olduğu için orada atılan her adımın felsefik bir boyutu olduğunu düşünüyorum, tabi iş,aş meselesi düşünülmediği zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Özbek,
      Harfiyen katılıyorum. Köşe bucak gezilmesi gereken yerlerden biri İstanbul.

      Sil
  8. Çok guzel bir gun olmuş resimlerede bayıldııım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buzlar Kraliçesi,
      Çok teşekkür ederiim :)

      Sil
  9. Çok güzel bir gün olmuş, resimler de çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülten,
      Teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  10. Çok neşeli ve verimli bir gün olmuş. :)
    Çizimlerine de bayıldım. *-*

    YanıtlaSil
  11. Merhabaaa :) İyisinizdir umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Dünyasında,
      Merhaba :) Yorumunuzu görünce yüzümde tebessüm belirdi önce bunu söylemek istedim. Bir süredir buralardan uzaklaşmıştım tekrar geri döndüm ^_^ Teşekkür ederim.

      Sil